Bestellingen geplaatst op werkdagen binnen 48 uur verzonden
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Bestelling en levering

Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?

Ja. Tante Pollewol stuurt je altijd een e-mail met daarin een track & trace-code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Je bestelling (besteld voor 12:00 uur op werkdagen) wordt dezelfde dag nog verzonden. Zijn er omstandigheden waardoor dit echt niet lukt, dan brengt Tante Pollewol je daarvan op de hoogte.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren een vast tarief van € 3,95. Bestel je voor meer dan € 75,- dan betalen wij jouw verzendkosten.

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

In principe worden voor bestellingen, die op werkdagen voor 12:00 uur zijn geplaatst, de volgende dag bezorgd door PostNL. Het moment van aflevering kan tante Pollewol helaas niet garanderen. Let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag. 

Het artikel dat ik wil bestellen is er niet meer, kan dat besteld worden?

Bijna altijd. Tante Pollewol heeft uiteraard niet altijd alles op voorraad, maar nabestellen van artikelen van bij Tante Pollewol verkrijgbare merken kan in bijna alle gevallen. Bel/app (06 - 128 26 752), chat via Instagram of mail ons dus als het artikel van jouw keuze uitverkocht is, dan vinden we samen een oplossing. 

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Nee, dat kan niet (digitaal). Je kunt natuurlijk wel even bellen/appen (06 - 128 26 752), e-mailen ([email protected]) of een berichtje sturen via de chat op Instagram, zodat we de door jou gewenste wijziging kunnen doorvoeren. Je kunt je bestelling natuurlijk ook annuleren, of je pakketje - wanneer je dit ontvangt - binnen 14 dagen in goede orde retourneren. 

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat nu?

In principe wordt jouw pakketje de dag na je bestelling bezorgd, mits je jouw bestelling voor 12:00 uur 's middags (op werkdagen) hebt geplaatst. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag, houd daar rekening mee. Duurt het langer, mail dan naar [email protected]. Dan kijken we even met je mee.

Retourneren

Ik wil iets retourneren. Kan dat?

Natuurlijk. Ben je toch niet tevreden over een artikel of past het niet goed, dan kun je het in originele staat en verpakking retourneren binnen 14 dagen. Stuur een mailtje naar [email protected] met daarin je ordernummer en je reden van retourneren. Kosten van retourneren zijn voor eigen rekening. 

Betaling

Hoe kan ik betalen bij Tante Pollewol?

Je kunt betalen via iDeal, PayPal of overschrijving vooraf via je eigen bank.

Hoe snel moet ik betalen?

Wettelijk gezien moet een bestelling binnen 7 werkdagen betaald worden en je betaalt in principe direct online. Indien anders is besteld en nog niet betaald is binnen 7 werkdagen - wat de beste kan overkomen! - sturen we je even een herinnering.

Kan ik in termijnen betalen bij Tante Pollewol?

Jazeker. Tante Pollewol is er graag voor iedereen, ongeacht de grootte van je portemonnee. Wel maken we er graag heldere afspraken over. Bel of mail me even om de mogelijkheden te bespreken: 06 - 128 26 752 / [email protected] / via de Instagram chat mag ook. 

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om jou en om onze producten, daarom doen we er logischerwijs alles aan om artikelen in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebruik melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We waarderen het heel erg als je een klacht eerst bij ons kenbaar maakt door te mailen naar [email protected]. Die mail ontvangt Deniece Wildschut, die graag samen met jou tot een oplossing komt. Lukt dat niet, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »